آخرین تغییرات لیست قیمت اتصالات گاز و جوشی نیکا‌‌ صنعت

جهت اطلاع از درصد تخفیف لیست قیمت اتصالات گاز نیکا صنعت با کارشناسان نیکا صنعت تماس بگیرید:

09101654399 و 02133943320

لیست قیمت اتصالات گاز نیکا صنعت

لیست قیمت اتصالات گاز نیکا صنعت 1403

ليست قيمت اتصالات نیکا صنعت

ليست قيمت نیکا صنعت به طور کلی برای اتصالات گاز درزدار و اتصالات گاز بدون درز (مانیسمان) ليست ارائه شده است. در این لیست به انواع اتصالات گاز نیکا از قبیل زانو‌‌‌‌‌‌‌‌یی، کپ، سردنده، سه راهی، تبدیل و سایر ملزومات لوله کشی گاز از قبیل انواع بست لوله کشی، نوار آلتن، رنگ پرایمر، الکترود، نوار‌تفلون و همچنین اتصالات دنده ای آب نیز اشاره می‌نماید.

به دلیل به روز بودن قیمت ملزومات لوله کشی و نوسانات بازار، برای آگاهی از قیمت این اقلام با دفتر فروش نیکا صنعت تماس حاصل فرمایید.

قیمت محصولات موجود در لیست بدون احتساب درصد تخفیف ارائه شده است. برای آگاهی از درصد تخفیف محصولات و هرگونه مشاوره قبل از خرید، با دفتر فروش نیکا صنعت تماس حاصل نمایید.

درصد تخفیف لیست قیمت اتصالات گاز نیکا صنعت

* درصد تخفیفات بنابر حجم سفارش خرید متغیر می باشد.

همچنین در صورتی که پرداخت به صورت نقدی صورت گیرد، میزان درصد تخفیف ارائه شده بالاتر می‌رود.

در لیست قیمت اتصالات گاز نیکا صنعت سعی بر آن شده است تا بنا به درخواست مشتریان بر اساس اصطلاحات رایج و مرسوم در بازار اتصالات گازی فولادی ارائه شود. لذا برای بیان سایز انواع محصولات (1/2 اینچ الی 14 اینچ) از هر دو واحد میلی‌متر و اینچ استفاده شده است.

تمامی محصولات نیکاصنعت دارای نشان استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران می‌باشند.

بنا به درخواست مشتریان عزیز، اتصالات گازی درزدار سبک (فاقد نشان استاندارد) نیز در لیست قیمت قرار گرفته است، که در صورت درخواست مشتری قابل سفارش می باشد.

در لیست قیمت نیکا صنعت، اتصالات درزدار و مانیسمان استاندارد ارائه گردیده است. قیمت اتصالات مانیسمان رده ۴۰ و مانیسمان رده ۸۰ به دلیل افزایش ضخامت لوله قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

نیکا صنعت سعی بر آن دارد تا در آینده نزدیک لیست قیمت مانیسمان در رده های ۴۰ و ۸۰ را نیز به صفحه لیست قیمت خود بیافزاید.

در حال حاضر جهت آگاهی از قیمت اتصالات مانیسمان رده ۴۰ و اتصالات مانیسمان رده ۸۰ با دفتر فروش نیکا صنعت تماس حاصل فرمایید.